Följ med, låt oss komma i skick för arbetslivet tillsammans!

Återhämtning, sömn, stresshantering, måltider och näring, bantning, aktiv vardag, ändrad livsstil, anvisningar för träning ... allt det här finns i spetsen för de mest intressanta teman om välbefinnande enligt våra medlemsenkäter. I år kommer vi återigen att kunna uppfylla önskemål och erbjuda våra medlemmar en unik möjlighet till #työelämäkuntoon2022 – läs mer om de nya medlemsförmånerna som stöder ditt välbefinnande! (Märk att vissa tjänster finns för tillfället endast på finska).​​​​​​​

Kom med och skapa vanor som hjälper dig mot hållbara förändringar och bättre välmående såväl i arbetet som på fritiden.

Man som tränar på vintern.

Här är några enkla steg #työelämäkuntoon2022:

1. Förstå

​​​​​​​Börja med att göra en Puhti-hälsoundersökning, som berättar hur din kropp mår och hur du kan främja din egen ork.

Du kan hitta Puhti-förmånen i OMA +Läs mer och beställ nu!
  2. Lär dig

Delta gratis i Joni och Kaisa Jaakkolas Optimal Performance-föreläsningar, under vilka du lär dig metoder för bättre sömn och återhämtning (20.1), kost och ätande (3.2), motion och aktivitet (17.2) samt bestående resultat (3.3)

Se inspelningar i OMA+!​​​​​​​
  3. Skapa vanor

Förändring sker inte genom att göra ändringar, utan genom att göra nya lärdomar till vanor.

Dra nytta av dina andra medlemsförmåner för välbefinnande, såsom webbkursen FiksuStartti 2.0 till rabattpris och gratis Yogaia-videor samt Ceeston mindfulness-kurserna.

I hurdant skick för arbetslivet är du, Janni Hussi?

janni hussi

Janni Hussi, 30 år, har alltid haft många järn i elden och har det nu också. Hon är programvärd för såväl morgonradion, tv-serier som olika evenemang, är skådespelare i serien Syke, håller på att grunda ett nytt företag inom massagebranschen, är investerare ... och utöver allt detta är hon förstås en av Finlands största influerare med över 276 000 följare på Instagram. YTK-Föreningen hejdade Hussi och frågade i hurdant skick denna superaktiva kvinna är i början av året.