ÄNDRA LIVSSTIL SMARTARE

Som en medlemsförmån i YTK-Föreningen får du träning för välbefinnandet som stöd för ork och hälsa i vardagen av pionjärer  inom webbträning. Joni och Kaisa Jaakkola i Optimal Performance har skapat inspirerande träning för välbefinnande som uppmuntrar till förändring i över 10 år i Finland. Utnyttja dina medlemsförmåner och ändra livsstil smartare och mer bestående!

Föreläsningar om välbefinnande endast för medlemmar

Under år 2022 anordnar vi sammanlagt 8 föreläsningar (på finska) där Joni och Kaisa Jaakkola ger teori och verktyg för olika aspekter på välbefinnande.

Anmälningslänken skickas via e-post till alla medlemmar i YTK-Föreningen cirka en vecka före föreläsningen. Dessutom finns länken i tjänsten OMA+, där du också kan se upptagningar av tidigare föreläsningar hela året.

• 20.1.2022 kl. 9 - De viktigaste hörnstenarna i sömn och återhämtning
  • 3.2.2022 kl. 9 - De viktigaste hörnstenarna i näring och måltider
  • 17.2.2022 kl. 15 - De viktigaste hörnstenarna i träning, motion och aktivitet
  • 3.3.2022 kl. 15 - Hur ändrar du livsstil och uppnår resultat som består?

Föreläsningarna är på finska, så läs mer här >>

FiksuStartti 2.0 Webbträning

Har du försökt komma i bra form, men det nya livet, ambitionen, konditionsträningen eller viktminskningsprojektet stöter alltid på hinder efter några veckor?

Webbkursen FiksuStartti 2.0 har byggts som stöd för just en sådan situation.

Med hjälp av webbkursen får du metoder för träning, näring och återhämtning, vilka har testats i verkliga livet tillsammans med våra kunder i över tio år. Du får tillgång till metoder som kan upprätthållas året runt utan orimlig ansträngning: målet är att vanor för välbefinnande automatiseras i din vardag precis som tandborstning!

Som medlem i YTK-Föreningen får du webbkursen för 39 € (norm.79 €).

Mer information om webbkursen och en länk för att lösa in kursen till förmånspris får du i OMA+.

Webbkursen är endast tillgänglig på finska.
Lös in förmånen på OMA+