Tillbaka till jobben

Denna tjänst finns tillgänglig endast för YTK:s kompletta medlemmar, vilka hör till både arbetslöshetskassan och YTK-Föreningen.

Ifall du har blivit uppsagd eller hotas av uppsägning, kan du komma med i stödprogrammet för jobbsökande, vilket ordnas i samarbete av YTK-Föreningen, ManpowerGroup och Right Management. Stödprogrammet tränar till ett effektivt jobbsökande med resultat.

Programmen Tillbaka till jobben varar alternativt 2, 3 eller 6 mån. och målet för dem är att deltagaren snabbt igen ska placera sig på arbetsmarknaden. Under träningen får du till ditt förfogande en egen karriärtränare som hjälper dig med att kartlägga din egen styrka, precisera ditt karriärmål och starta en effektiv jobbsökarkampanj. Du får ett skräddarsytt individuellt stöd för dina egna behov och din situation i alla skeden av jobbsökandet.

Studera innehållen och priserna för de olika programalternativen innan du lämnar en begäran om att ta kontakt.

Anmäl dig genom att lämna en begäran om att ta kontakt ifall​​​​​​​

• du är en arbetstagare och önskar att ManpowerGroup kontaktar dig på nytt för att stödja dig att bli sysselsatt

• du är representant för en arbetsgivaren och vill höra mera om hur du kan utnyttja medlemsförmånen i din egen organisation