YTK-Yhdistyksen jäsenten vakuutusturva OP Vakuutukseen

YTK-Yhdistys ry ja OP ovat aloittaneet yhteistyön 1.1.2018 alkaen. Jatkossa YTK-Yhdistyksen jäsenistön vakuuttaja on OP Vakuutus Oy.

YTK-Yhdistys on ottanut jäsentensä turvaksi ammatillisen vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen. Oikeusturvavakuutus laajenee työnantajan taholta tapahtunutta irtisanomista koskevista riidoista myös muihin riita- ja rikosasioihin. YTK-Yhdistyksen jäsenillä on jatkossa myös vastuuvakuutus ammatissa, toimessa tai virassa syntyvän vahingonkorvausvelvollisuuden varalle.

YTK-Yhdistyksen jäsenille on neuvoteltu lisäturvaksi vapaa-ajan tapaturmavakuutus. Uuden sopimuksen myötä vapaa-ajan tapaturmavakuutusturva paranee entisestään, kun esimerkiksi tapaturmavammojen hoitokorvauksen vakuutusmäärä nousee. Tällä varmistetaan sujuva hoitoketju vakavammankin tapaturmavamman osalta.

YTK-Yhdistyksen jäsenenä ja OP Vakuutuksen asiakkaana saat myös rahanarvoisia etuja, kuten alennuksia vakuutusmaksuistasi keskittäessäsi vakuutuksesi OP Vakuutukseen.

”Olemme iloisia voidessamme tarjota jäsenillemme entistä paremman vakuutusturvan”, johtaja Pirjo Kaasinen YTK-Yhdistyksestä toteaa ja jatkaa: ”Aiomme jatkaa uuden kumppanimme kanssa myös muiden jäsenpalveluiden kehittämistä. Esimerkkinä terveys- ja hyvinvointipalveluiden merkitys työelämän eri käänteissä on koettu tärkeäksi asiaksi.”

”Toivotamme YTK-yhdistyksen jäsenet lämpimästi tervetulleiksi OP Vakuutuksen asiakkaiksi. Uskon, että voimme tarjota YTK-jäsenille kattavan vakuutusturvan niin yhdistyksen jäseninä kuin myös henkilökohtaisten vakuutusten myötä”, OP Vakuutuksen henkilöasiakasliiketoiminnan johtaja Hanna Hartikainen sanoo.

op

OP Ryhmä on Suomen suurin finanssiryhmä, jonka perustehtävänä on vahvan vakavaraisuuden ja tehokkuuden avulla luoda kestävää taloudellista menestystä, hyvinvointia ja turvallisuutta omistaja-asiakkaille ja toimintaympäristölle. OP Ryhmän muodostavat noin 170 osuuspankkia sekä ryhmän keskusyhteisö OP Osuuskunta tytär- ja lähiyhteisöineen. Ryhmässä työskentelee 12 000 työntekijää. Ryhmällä on noin 1,8 miljoonaa omistaja-asiakasta ja kaikkiaan 4,4 miljoonaa asiakasta.

Aktuella samtalsämnen