Hem WordDive språkkurser
  • Studentmedlemmar
  • Kompletta medlemmar

WordDive språk­kurser

Bemästra ett helt nytt språk eller höj dina tidigare språkkunskaper till en ny nivå med WordDive-mobilappen. Vi erbjuder kompletta medlemmar studietid till specialpris.

Nuori mies kuulokkeet päässä katselee kännykkää.

Baserat på medlemmarnas önskemål erbjuder vi nu språkkurser! Den prisbelönta WordDive-appen, som baseras på artificiell intelligens, hjälper dig att snabbt lära dig verkliga språkkunskaper. Med appen kan du lära dig ett helt nytt språk eller förstärka dina befintliga språkkunskaper.

Kompletta medlemmar får 2 månaders studietid gratis när du köper en 6-månaderskurs (norm 65,93 €)

Ditt medlemspris för en 6+2 månaders kurs är endast 8,24 €/månad!

Utnyttja detta erbjudande nu och förbättra dina språkkunskaper med kurser utformade av proffs. Idag är den perfekta dagen att börja lära dig

Så här använder du medlemsförmånen:

1. Logga in på OMA+. Hämta din kampanjkod från OMA+ tjänsten och använd länken där för att gå direkt till att aktivera din beställning.
  2. När du är på väg att köpa den språkkurs du vill ha på WordDive anger du kampanjkoden i den angivna rutan och gör anspråk på dina förmåner.
  3. Följ instruktionerna på WordDive, det kommer att vägleda dig för att komma igång. Du kan studera antingen med mobilappen eller webbläsarversionen. Lär dig och njut!