MEDLEMSFÖRMÅN YRKESLITTERATUR

Utbildande läsning och lyssning billigt! ​​​​​​​

Framgångsfaktorer för den egna utvecklingen är viljan att utvecklas och utvidga sitt kunnande samt förståelse för hur det mänskliga sinnet fungerar. Böcker utgivna av Alma Talent utmanar ditt tänkande och utökar ditt kunnande med hjälp av Finlands bästa experter.

Nu kan du läsa och lyssna på litteratur digitalt och billigt inom många branscher i Alma Talents applikation Böcker för 9 €/mån och dessutom alla tryckta böcker i webbutiken till en rabatt på –20 %. Du kan välja bland ett brett utbud av böcker som stöd för arbetslivsfärdigheter och välbefinnande.

Appen Alma Talent Böcker​​​​​​​

Det är nu möjligt att beställa ett kontinuerligt uppdaterat urval av ljud- och e-böcker samt podcasts för ett år till det förmånliga medlemspriset 9 €/månad (ord. 19,90 €). Möjligheten att beställa gäller till slutet av år 2022. Rabattpriset förutsätter en beställning på minst 12 månader. Därefter är uppsägningstiden 1 månad. Rabattpriset gäller så länge den kontinuerliga prenumerationen varar och debiteras en gång i månaden.

Lär dig, bli inspirerad, utvecklas – Framgång även för år 2022!

Till medlemspris får du:

• Ljud- och e-böcker samt podcasts för ett år till det förmånliga medlemspriset 9 €/månad (ord. 19,90 €).
  • Nätbutikens tryckta böcker –20 % (i kraft till årets 2022 slut).

Så här utnyttjar du din medlemsförmån:

1. Logga in på OMA+ och aktivera din prenumeration enligt anvisningarna vid punkten Medlemsförmåner – Alma Talent.
  2. Ta också vara på din förmånskod i OMA+ så får du –20 % på tryckta böcker i Alma Talents webbutik.
  3. Beställ till dig själv eller som en gåva till någon Finlands bästa affärsböcker!

Förnya dig och lär med Finlands bästa affärsböcker!