LYCKAS MED JOBBSÖKANDET OCH I VÄNDNINGARNA UNDER KARRIÄREN

Du har självupplevd kunskap om förändringen, vi har kunskap om de verktyg du behöver för att avancera och utveckla din kompetens. Vi vill hjälpa dig i förändringen, i att lära dig nytt och i att identifiera din potential. Detta gör det lättare att följa din egen väg genom yrkeslivet.

Utnyttja dina medlemsförmåner:

Online-utbildningsbiblioteket för arbetslivet

Håll ditt viktigaste kapital uppdaterat och utnyttja Online-utbildningsbiblioteket för arbetslivet som gratis medlemsförmån för att utveckla din kompetens. Tjänsten innehåller över tusen praktiskt orienterade och aktuella utbildningar i digital kompetens, ledarskap, löne- och ekonomiförvaltning, juridik och olika arbetslivsfärdigheter. Klicka för att lära dig på online-kurserna!

Jobbsökarträning

Medlemskap inkluderar gratis ​​​​​​​Jobbsökarträning på webben, som ger dig inspiration och nya idéer för ditt jobbsökande. Studera i egen takt online, bygg upp och organisera ditt jobbsökningsmaterial och utnyttja avslutningsvis den personliga handledningen. Anmäl dig till jobbsökarträningen!

WordDive språkkurser

Börja lära dig ett helt nytt språk enkelt och flexibelt, eller ta dina språkkunskaper till en ny nivå med mobilappen WordDive. Som medlemsförmån får du 2 månader extra studietid om du köper en 6 månaders språkkurs. Utnyttja förmånen på WordDives språkkurser och stärk dina språkkunskaper!

Appen Alma Talent Böcker

Som medlemsförmån får du i Alma Talents applikation Böcker 9 €/månad och dessutom alla tryckta böcker från webbutiken till en rabatt på –20 %. De senaste böckerna om företag, investeringar, tillväxt och självutveckling från finländska förlag stöder din professionella tillväxt och karriärutveckling. Förnya och lär dig mer om Finlands bästa affärsböcker!

Du kanske också är intresserad av dessa: