Allt detta innebär medlemskap i YTK-Föreningen för bara 18 euro!

Medlemskap i YTK lönar sig verkligen, eftersom du för en tilläggsavgift på endast 18 euro per år får tillgång till förmåner som är värda tusentals euro och som uppdateras kontinuerligt, samt tjänster för arbete och fritid från YTK-Föreningen. Kom alltså ihåg att utnyttja dina medlemsförmåner!

Anställningsrådgivningsikon

Juridisk hjälp

Som medlem i YTK-Föreningen får du juridisk anställningsrådgivning från juristerna i advokatnätverket OpusLex till priset av en telefonavgift. Detta är en utmärkt resurs när du behöver juridisk hjälp i till exempel olika anställningstvister. Bekanta dig även med det omfattande informationspaketet, där man samlat in information om anställningsförhållanden.

Försäkringsikon

Försäkringar

YTK-Föreningens mångsidiga försäkringsutbud täcker professionell ansvarsförsäkring, professionell rättsskyddsförsäkring samt olycksfallsförsäkring för fritid. Du får alltså ett pålitligt skydd för arbetet och fritiden. Se alla försäkringar och läs våra medlemmars erfarenheter här!

Jobbsökningsikon

Jobbsökande och karriär

Vi känner till utmaningarna med att hitta ett jobb och vill erbjuda dig hjälp för att underlätta ditt jobbsökande. Som medlem i YTK-Föreningen drar du nytta av träning på nätet samt andra tjänster exempelvis i anslutning till din karriärplanering eller för att få en uppfattning om dina starka sidor. Kolla in alla förmåner som stöder ditt jobbsökande och din karriär här.

Ikon för kompetensutveckling

Kompetensutveckling

Håll din viktigaste tillgång uppdaterad, utveckla din kompetens och imponera på din (framtida) arbetsgivare! Online-utbildningsbiblioteket för arbetslivet ger dig tillgång till mer än tusen utbildningar, med hjälp av WordDive-applikationen kan du utveckla dina språkkunskaper. Se alla förmåner för att utveckla din kompetens och utbildningar här!

Pulsikon

Välbefinnande

Eftersom livet bör vara balanserat erbjuder vi våra medlemmar många förmåner samt erbjudanden även utanför arbetslivet, allt från hotell- och spaerbjudanden till mindfulness, yoga och andra motionstjänster. Kolla in alla förmåner som stöd för välbefinnandet här!

Andra förmåner-ikon

Andra förmåner

Utöver allt detta får medlemmarna i YTK-Föreningen besparingar i vardagen tack vare det kontinuerligt växande utbudet av våra samarbetspartners erbjudanden. Kolla alltså in resten av medlemsförmånerna här.

Om du inte redan är medlem i YTK-Föreningen, ingen stress, det är lätt att ansluta sig!

YTK-Föreningens studerandemedlemskap är gratis!

Som studerandemedlem i YTK-Föreningen har du tillgång till föreningens förmåner och tjänster helt avgiftsfritt.