Best Western

15 % rabatt på hotellpriset i Finland, de baltiska länderna och Polen.
Bekanta dig med Best Western-hotellen.

Lös in förmånen genom att uppge bokningskoden för en komplett medlem i samband med bokningen. Bokningskoden samt mera information om bokningen finner du i OMA+.

F-Secure

F-Secure SAFE:

F-Secure SAFE är ett prisbelönt internet security som skyddar dig mot virus, trojaner och ransomware. SAFE ser även till att din bankanslutning är säker så att du kan shoppa och göra bankärenden säkert. Om du har barn kan du ställa in surftider och blockera olämpligt innehåll — på datorer, mobiler och surfplattor.

F-Secure SAFE 3 för anläggningen 39,99€ (norm. 59,99€),
förmån 20€
F-Secure SAFE 5 för anläggningen 49,99€ (norm. 79,99€),
förmån 30€
F-Secure SAFE 7 för anläggningen 59,99€ (norm. 99,99€), ​
förmån 40€

Läs mera: www.f-secure.com/safe

F-Secure FREEDOME VPN:

F-Secure FREEDOME VPN utformades med ett enkelt mål i åtanke: att skapa en kraftfull app för sekretess och säkerhet som är mycket användarvänlig. Tryck på en knapp och anslut dig säkert till offentliga Wi-Fi-nätverk, blockera skadliga webbplatser och ta dig smidigt förbi geoblockeringar och få åtkomst till innehåll som du vill titta på.

F-Secure Freedom 1  år för 3 anläggningen 29,90€ (norm. 49,90)
F-Secure Freedom 1 år för 5 anläggningen 34,90€ (norm. 59,90)
F-Secure Freedom 1 år för 7 anläggningen 39,90€ (norm. 79,90)

Läs mera: www.f-secure.com/freedome

Förmånen är avsedd endast för kompletta YTK-medlemmar. En produkt till förmånspris som blivit inlöst på falska grunder uppfyller inte F-Secures licenspriser för komsumentprodukter.

Den beställningslänk och kod som behövs för förmånspriset finner du i OMA+.

Holiday Club Resorts Oy

Alltid minst 15 % rabatt på dagens pris för Holiday Clubs  fritidsbostäder (inkl. inkvartering) och badhotell (inkl. inkvartering och frukostar).

• Holiday Club Saimaa Hotelli, villas och fritidsbostäderna
  • Holiday Club Tampereen Kylpylä, hotellet  och fritidsbostäderna
  • Holiday Club Katinkulta, hotellet, villas och fritidsbostäderna
  • Holiday Cluv Kuusamon Tropiikki, hotellet, villas och fritidsbostäderna
  • Holiday Club Salla, hotellet och fritidsbostäderna
  • Holiday Club Saariselkä, hotellet och fritidsbostäderna
  • Fritidsbostadsobjekten: Airisto, Rönnes, Ähtäri, Hannunkivi, Punkaharju, Pyhä, Ruka, Pyhäniemi, Tahko, Himos, Levi, Ellivuori

Hotellbokningarna görs via Holiday Club online -bokningssystemet. Uppge i samband med bokningen bokningskoden för komplett medlem.

Bokningarna av fritidsbostad görs genom att ringa till Holiday Clubs kundtjänstnummer. Du behöver bokningskoden när du gör bokningen.

Bokningskoden samt andra uppgifter som du behöver för bokningen finner du i OMA+.

www.holidayclubresorts.com

Keventäjät

Keventäjät är en populär tjänst på webben för hälsa och välbefinnande. Den erbjuder sakkunnig information och nyttiga verktyg för såväl kost, motion, motivation som hälsa.

Som komplett medlem får du 20 % rabatt på 6 mån. och 12 mån. medlemskap.

6 mån. 47,20 € (norm. 59 €)
12 mån. 63,20 € (norm. 79 €)

Uppge i samband med beställningen kampanjkoden, som du finner i OMA+.

www.keventajat.fi

Mindfulness kurs på webben

För komplett medlem till priset 13,95 € (rabatt 30 %)

10 dagars kurs på webben lär dig

• hur du lätt kan koppla av och lugna sinnet i vardagen
  • att koncentrera dig bättre och vara aktiv som närvarande och mera effektivt
  • nycklarna till att övervinna sömnsvårigheter
  • hur du kan bättre ta hand om din kropp och lindra smärtor
  • hur behärska känslor och ångestfyllda tankar

Du får kursen i digital form och kan följa med anvisningar på datorn, pekplattan eller i smarttelefonen. Efter betalningen får du ett e-postmeddelade, via vilket du kan logga in på medlemssidorna. Där finner du alla övningarna och kan börja med träningen omedelbart.

Länken till att beställa webbkursen till medlemspris hittar du i OMA+.

www.mindfulnes-sivut.fi

Spa i Nådendal och Ruissalo

Erbjudandet 15 % som gäller hela året på inkvarteringspriserna för dagen både Spahotell Nådendal och Spahotell Ruissalo.

Spahotell Nådendal

Hela året:
Tillgång till bastu- och poolavdelningen 14 €/vuxna och 6 €/barn (4-12 år)

Spahotell Ruissalo

Hela året:
Tillgång till bastu- och poolavdelningen 10 €/vuxna och 4 €/barn (4-12 år)

Bokningen kan göras

Uppge koden som berättigar till rabatten när du gör bokningen. Koden finner du i OMA+.

Rabatter på försäkringar för vardagen och fritiden

Som medlem i YTK-Föreningen får du betydande rabatter på egna försäkringar för vardag och fritid.

Hemmets och familjens försäkringar för 3 år till förmånspriset

Är du ännu inte kund hos OP? Som medlem i YTK-Föreningen får du din försäkring för hemmet och familjen till ett förmånspris ända upp till tre år. Försäkringarnas rabatt är uppdelad på de tre första årens försäkringspremier enligt följande:

1. året: - 20 %
2. året: -15 %
3. året: -5 %

Kaskoförsäkring för ett år -20 %

Det övergripande försäkringsskyddet för ett motorfordon som används i trafik består av  den obligatoriska trafikförsäkringen och en frivillig bilförsäkring, en kaskoförsäkring.

Som medlem i YTK-Föreningen får du 20 % rabatt på kaskoförsäkringen för din bils försäkringspremier det första året. Rabatten gäller för person-, paket-- och husbil i privatbruk samt den nya Del-, Lätt- eller Superkasko för husvagn. Efter rabattåret fortlöper försäkringen till normalt pris.

Begär offert och dra nytta av dina förmåner bekvämt på nätet. Uppge i anbudsbegäran den kod som du får på föreningens medlemssidor, varvid rabatterna beaktas i det erbjudande som vi gör upp.

Närmare information om förmånerna och blanketten för anbudsbegäran hittar du  här

ST1

Shell Card Private är ett bränslekort (betaltidskort), med vilket du bekvämt kan betala alla dina inköp i anslutning till bilism.

Som medlem i YTK får du med Shell Card Privat-kortet rabatt på bensin och diesel 2,44 cent per liter hos alla Shell och St1 bemannade servicestationer.

Rabatten är kontospecifik. Till kontot kan fogas totalt 4 tilläggskort.

Mer information om hur man söker kortet finner du i OMA+.

Närmare information om kortet hittar du på adressen www.shellcardprivate.fi

Vierumäki

Active Hours-paketet 49 €/pers./dygn (norm 69 €)
Inkvartering 2 pers.rum, frukost, 1 dygns sportpass samt biljett till handledd motionstimme. Se timbeskrivningarna.

Partnerpaket för grupper med 6-15 personer 89 €/dygn

Inkvartering 2 pers.rum eller 6-8 pers. i stuga
(i grupper med över 10 pers. en person gratis)

Frukost samt 2x en 45 minuters ledd timme från ett skilt bestämt urval:

• Zumba, bågskytte, handtagskula, core-training, tävlingar, vierucrosstraining, vierumäkispel, motionsboxning, snöskovandring, skogsyoga, luftvapenskytte, trx-träning, vattengympa eller -löpning

Scanning av konditionen (125 €/pers.)

Paketet är riktat till motionärer på egen hand, vilka vill testa sig själva och motionera i gott sällskap. Paketet Konditions Scanning ger stegmärken för vad det lönar sig att koncentrera sig på och siktar till fortsättning med tanke på den egna motionen.

Innehåller övernattning i 2 pers. rum , frukost, InBody -mätning av kroppssammansättningen, cykelergometertest, handledd Active Hours-timme och Sportpass (inkl. bl.a. simning och gym)

Mer information  och bokningar direkt till Vierumäki: vapaa-ajanmyynti@vierumäki.fi, tfn 010 5777 012

Uppge vid bokningen förmånskoden, som du finner i OMA+.

När du betalar kan du utnyttja t.ex. motionssedlar.

www.vierumaki.fi

CWT Kaleva Travel tar dig ut i världen

se den sista reseerbjudande för den 15 dagen

Via oss kommer du vartsomhelst! Vi skräddarsyr dina fritidsresor med yrkesskicklighet och stort hjärta. Du kan anförtro oss dina incentiv- och långresor, stads-, kultur- och aktivresor, guidade resor samt sportresor.

CWT Kaleva Travel inledde sin verksamhet redan år 1935. Företaget ägs av Carlson Wagonlit Travel (CWT) som är global marknadsledare då det gäller såväl affärsresande som också konferens- och evenemangstjänster.

CWT Kaleva Travel
Työpajankatu 9 D